Hasta luego, Sevilla

Imorgon är det dags och känslan är så surrealistisk att jag inte kan förstå. Känns som jag ska åka på semester och sen återvända hem till Sevilla.

Idag var vi ett tiotal tjejer som möttes upp för frukost och gemensamt hejdå för mig och Helen. Fick många fina presenter från året att ha som minne<3 Efter vi hade sagt hejdå till hälften fortsatte vi till skolan för att säga hejdå till folket där samt lärarna. Mer tårar men också skratt. Huvudet är aningen tungt nu. 



Nu kommer barnen strax hem för mellis, vi hade avskedsmiddagen igår på samma restaurang som vi åt på när jag kom hit till Spanien. Fick fina teckningar och även en skiva med en musikgrupp jag gillar från Sevilla. Fint!!! 



Det går lite segt med packningen och jag måste erkänna att jag är lite nervös inför morgondagen  - men så himla underbart det ska bli att träffa bästis igen!!! Längtar! 

KRAM

Kommentera här: